Det är nåt som gnager ändå, det kallas tvivel

Förundrad över frågor
Förälskad i kärleken
Förtrollad av magi
Förädlad av guld

Förlovad med förälskelsen
Förförd av förtrollningen
Förbryllad över förundran
Förskönade förädlingar

Den förlovade förälskelsen är förförd av förtrollning, förbryllad över förundran om förskönade förädlingar som förblindar förödande, förakta förtryckande förlorare, förhastat förstående, förhindrad. Förlåt.


Jag har hört att man är kreativ på natten, jag säger bara, man mår bättre av tidiga morgnar.
Godnatt och sov gott (Och till våra små friidrottare: JA, jag går i skolan fortfarande. NEJ, jag har inte barn!!!!!!!! Kära nån)

Puss

Ge mig en chans...

Kommentarer
Postat av: iia

Ja här är det ju, det djupa ordbajseriet (förlåt). :D

Gillar din blogg för övrigt, mysiga tankar och fina ord. Du skriver så bra.

2008-07-12 @ 02:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0