Alldeles för typiskt mig...

Idag har jag
- tränat, vilket inte gick så bra, första stegringsloppet stack det till i ryggen så jag kunde inte göra så mycket mera sen.
- varit och fått en till behandlig för ryggen(tur i oturen kan man ju säga) men han kunde inte rätta till mitt ryggont eftersom det antagligen är en muskelknut eller liknande.
- nästan köpt byxor, ända problemet var att mitt kort inte fungerade så bra, så det gick inte betala. Måste in till stan imorgon i gen.
- cyklat till cirkusen och krockat med en geting på vägen, vilket gör så det ser ut som jag har ett stort, rött sugmärke på halsen.
- missat både lunch och middag.
- skaffat mig en träningsverk som imorgon lär vara enorm lagom till Yran. Hahaha

Hel lyckad dag måste jag säga!

Igår gjorde jag årets första dopp i Storsjön!
Efter Yrangalloppen gjorde jag årets andra dopp!! I Badhusparken, simmade dit från våldtäktsön, kanske lite väl långt för mina armars del ;) Skaffade mig även adrenalinkick genom att hoppa från bron.

Idag såg jag världens snyggaste kille. Har du vägarna förbi måste du bara gå in på Slave och titta!! (så som Eve gjorde när jag smsat nyheten, haha xD)

Imorgon är det Yran!! Jag spricker snart av längtan!!!

Pusselipusspuss

Hur svårt ska det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0