Wow!!

Jag är släkt med Melissa Horn!!! Fick veta det nyss av pappa. Det trodde ni inte! Hahahaha.
Nu förstår jag varför Emelie är fyra år och så sjukt musikalisk av sig. En mormor som skrivit en hel massa låtar till kända artister och en farmor som också är musikalisk och dessutom är hon släkt med Melissa Horn, allt börjar klarna nu.

Förövrigt så är jag mycket lyckligare idag än igår. Visst, jag lever på Ipren och ibland tror jag ryggen ska ta död på mig, men jag kan andas nästan ordentligt och gå ungefär lika bra och så, det blir nog bra det här någon gång hoppas jag.
Denna dag började med att jag frågar mamma: "Mamma, kan jag ha på mig de här tightsen idag utan att frysa ihjäl, eller måste jag ta på mig dubbla tights?" Hon svarade att jag nog skulle överleva, det var ju bara två minus ute.
Jojo, jag började hacka tänder redan påväg till skolan. Och när bussen stannade i kyrkparken såg jag Leo gå förbi och jag ringer, "Hallå, stanna!", han stannade iallafall. Fast då tog det ännu längre tid till skola och hela jag skakade av denna iskalla svenska vinter, hahaha.

Hoppas ni har det bra!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0