Nothing is ever as it seems, this life is but a dream

Behöver jag säga att jag är sjukt less på vintern, och att jag går runt och undrar hur länge jag överlever innan jag fryst ihjäl.

Behöver jag säga att jag vill ha sommar nu nu nu, och jag ville det igår och vill det om en minut och imorgon och... Varför måste sommaren vara frånvarande så länge varje år?

Behöver jag säga att söndermarken med Lars "underbara" Winnerbäck är totalt obeskrivlig, nästan iallafall. Men bra är den! (Obs! Lyssna inte på det smått dåliga ljudet och titta inte på videon!)

Och behöver jag säga att Karro är min största idol? Hon kan allt som du inte kan!



Men nu behöver jag faktiskt säga att jag är mycket trött och ska ta och sova nu.

Godnatt!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah Karro är bäst!! XD

2008-12-10 @ 11:47:29
URL: http://endastanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0