Med löften som stag faller allting omkull

Två mattelektioner från kvart över åtta till tjugo i elva, sen fick jag åka hem. Mycket trevligt.

Då fick jag iden att jag skulle ändra designen på min blogg. Sedan blev jag grymt opepp och orkade inte bry mig om att min blogg nu är babyblått. Lite för gullig och lite för tråkig kanske, men jaja.

Och min opeppa känsla bara fortsätter. Jag är skoltrött. Jag vill ha jullov. Jag vill ha sommar!

Men lite kärlek måste jag ändå sprida. Mina vänner är underbara!(Kände bara för att yttrycka det igen)

Och Winnerbäck är kungen!

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anna

jag gillar iaf din bloggdesign! Du kan ju f¨hjälpa mej med min då...den är ju mindre finn....:)

2008-12-17 @ 16:20:49
URL: http://endastanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0