...It's when you hit the ground...

Idag har jag sovit, ätit nugatti-mackor, sovit, tittat på skidskytte på tvn, sovit. Mycket skönt och mycket behövligt med en sådan lugn dag.

Fredag och lördagkväll bestod av tjej/Adam -kväll hos Anna. Jag tror jag behövde det också, det var riktigt riktigt längesedan sist. Som vanligt är det ända rätta ordet för våra stunder: flum.
Och Karros, också kallad Karroliciuos, citat glömmer jag aldrig, hahaha.
Och Julias kommentar förgyllde helgen också: De borde ju ha alkolås på såna där!!("Kickbikes" med skidor istället för hjul) Det såg smått livsfarligt ut när Emma åkte ner för den sjukt branta backen ner till henne.

Och förlåt mig för mitt deppiga samtal, jag borde inte klaga. Om jag inte skulle bry mig och inte tänka efter för mycket är allt jättebra, jag har bara mig själv att skylla på och det är jag ju medveten om.
Don't worry be happy

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha hade sjukt kul!!! Har alltid kul med er! <3 xD

Skrattar åt Karros komentar än!! XD

2008-12-08 @ 13:11:05
URL: http://endastanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0