It's not the fall that hurts

Dagens roliga!
På Tehuset:
Jag säger något om att Eve sa att Karro hade berättat något.
Karro missupffattade det och trodde jag menade något annat så då ska hon ursäkta sig och förklara allt.
När hon börjar prata säger Carro åt dem att inte göra bort sig och berätta något de inte skulle berätta. Men Karro och Sabina fattar inte det och börjar berätta vad de sagt om mig.
När de kommit till att de sagt vad de tyckte jag höll på med förstod de att det inte alls var det jag menade.
Men eftersom jag inte hade en aning om vad de nu började babbla om så var de självklart tvugna att berätta allt.

Mycket, mycket roligt måste jag säga! Fast jag tror Eve får förklara det där någon gång så jag förstår vad de verkligen sagt, eftersom Sabina är mycket duktig på att hitta på något annat än det hon egentligen sagt, mycket kul det med.

Nu ska jag snart till Annapanna Hallberg. Det var mycket mycket längesedan och det ska bli mycket mycket trevligt att träffa all, Julia, Maria, Anna osv. Nu kom de små klantarna och vi ska gå till Anna:)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabina

ahahahahaha:)

2008-12-07 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0