Om förvirring inte fanns skulle nog inte jag vara jag och underbara stunder skulle inte vara underbara



Lars Winnerbäck - Strimmor på repeat hela dagen :)

Jag känner mig som en jävla idiot ibland. Eller på sistone har det blivit riktigt ofta. Men jag får väl skylla mig själv när jag hela tiden sätter mig i situationer där chansen är väldigt stor att de slutar precis så.
Men samtidigt så är det ju värt det, för finns chansen för att misslyckas så finns också alltid chansen att det slutar bra.

Och Sabina ville att jag skulle skriva nåt om henne. Hmm... Okej, jag kommer inte på något för tillfället men Sabina kommer alltid vara världens bästa Sabina!

Ikväll ska jag vara hemma, sova bort febern som envisas med att komma tillbaka hela tiden och titta på film med mamma.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sara

du är utmanad i min blogg :)

2008-12-20 @ 22:07:16
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: Julia

laaaars <3

2008-12-22 @ 09:28:03
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/
Postat av: sabina

hahahaah:D

2008-12-22 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0