Everything will be fine

Igår såg jag Exorcist. Och, jag klarade av att se iprincip hela. Jag och Madde, åtminstone jag, trodde vi(jag) skulle dö. Men den var så sjukt ful! Visst, någon gång, max två gånger kanske, var den lite läskig men ändå största delen av filmen satt man och skrattade. Och vi skrattade faktiskt inte bara för att vi fick en ide att om vi skrattade så skulle det inte bli lika läskigt.

Och idag trodde jag att jag skulle gå dö av tristess. Fast då fick jag en sån här snilleblixt igen. Orka vara på skolan en och en halv timme till för att sedan ha dryg riö-teori, nej  så då gick jag och Mathias och köpte lussebullar och tittade på Mysteriet på Greveholm. Det var värt att Emma övertalade våran lärare att jag var helt senil, hahaha.

Idag har jag också kommit på att det är ganska självklart att jag har ont i ryggen och jumsken nu. Liksom så är det ju alltid i mitt liv, så fort det börjar gå bra för mig(t.ex vara i sådär bra form och älska träningen) så vänder allt och det går sjukt dåligt för mig och det mesta känns förjävligt.

Jag mår smått illa, ska nog sova redan nu.
Godnatt och sov så gott!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Titta in på bloggen, har börjat skriva lite igen :D

2008-12-12 @ 11:37:18
URL: http://endastanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0