You just lost the groove

Stackars Susanna Kallur! Slå i häcken sådär och ramla och missa finalen...

Jag har varit elak mot miin plånbok idag. Hittade ett par skor jag verkligen inte kunde motstå, underkläder och en t-shirt som vra riktigt snygg. Dock så var den lila! Ja, lila, även att den fanns i en jättefin blåfärg men jag ska vara antiblå ett tag(dagen inköpta skor räknas inte). Men jag hittade inte det jag skulle köpa, en svart kofta, mascara och en vit t-shirt, ajaj...
Och jag är som vanligt sämst på att matcha färger, nu har jag ett blått linne, en klarblå kofta och en lila t-shirt jag nästan inte har nåt till...

Btw så kom nån slags lyckokänsla igår eller i förrgår. Jag går runt och hoppar och ler utan anledning, helskumt. Men jag klagar inte!!

På onsdag, då jävlar tjejer!!

Puss från mig

Hmm...
Som sagt jag har slutat bry mig om sånt som gör mig förvirrad och inget mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0