Vi avslutade sommarlovet på samma sätt som det började

Japp igår samlades "valla-tjejerna" hemma hos Anna för att äta, kika på film och umgås helt enkelt.
(Fast jag och Karro var tvungen att åka till cirkusen för ledarmöte, vilket var lite trist... Och att få veta att vi ska ha TOLV små tyg-ettor nästa år höll på att sabba humöret hela kvällen.)
Det känns lite ledsamt att alla vi inte längre ska gå på valla nästa år. Men jag, Karro och Jenny hamnar ju i samma klass, vilket blir kul :)
Och man lär ju fortfarande träffa alla, men ändå... lite sorgligt är det.

Nu måste jag skynda mig att äta lunch och klä på mig. Snart plinar det på dörren.

Puss från mig

Allt är så sjukt att jag bara hånskrattar åt det nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0