Vem fan är det som vill mig ont?

Alltså på sistone har det inte gått bra för mig.
På mindre än 2 veckor har jag lyckats få en ond låsning i ryggen, cyklat in i en geting som stack mig på halsen och ramlat med cykeln.
Alltså idag, skulle till Hofvallen, men ramlade efter typ trehundra meter och fick trampan i hälsenan och små röda, svidande skrapsår i ansiktet. Jag säger bara; varför går ingenting bra för mig? Vem fan är det som sitter och gör så att allt går åt helvete för mig?

Jag hoppas, hoppas och hoppas att jag kan vara med och tävla på tisdag. Att jag kan springa då, även fast min hälsena är som den är, men döljs med ett stort plåster över halva vaden...

Och så är det nog bestämt. Jag ska antagligen köpa nikes sprintskor. Nike liksom? Jag som alltid varit asics, asics, asics! De ända skor som suttit riktigt bra på mina fötter har hittills varit asics. Men nu blir det nog nike, läskigt.

Gårkvällen var ju kul, jag och Maria gick till Adam. Fast vi måste nog träna liiite på Rockband-trummorna om vi ska bli rockstjärnor ;) haha

Puss från mig

Ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0