Ska vi fira två avklarade dagar?

Eller så väntar vi tills på fredag och firar att vi klarat en vecka på skolan ;) Som varje år.
Idag var första träffen med RIÖ också. Fiska! Ojojoj... Ingen fisk, men en massa mygg.
Och till middag hubbes flamberade hambörjare. Trevligt värre.
Och imorgon är det träning 08.00-09.30, sen så börjar vi inte själva dagen förrän 13.20 med lektionerna. Kul... not! Och medans vi tränar, antagligen i regn, så ligger resten av klassen och sover...
Men klassen, min nv08 klass är ganska så kul. Och det är kul på Wargen också, att träffa en massa man känner.
Nu ska jag fundera på hur jag ska ta mig till träningen imorrn.

Puss

Maybe we lost it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0