... så nu stinker mina händer gummihanskar

Till att börja med; Gårdagskvällen ägde alla era andras kvällar!
Dock var dagen inte lika bra, då jag stressar in till stan, för att lyckas bli osams med mamma när jag skulle köpa skor(men lugn, vi blev ganska snabbt sams igen), sen när jag skulle ta bussen hem efter att varit på stan i ca en timme(onödigt? ja) så lyckas jag såklart missa bussen med tre minuter. Det vill säga, inte särskilt förvånande eftersom det var ju faktiskt jag som skulle ta bussen.
Så då kom jag på att jag kan gå och kolla på almanackor i en halvtimme... Men sen, du lär inte förvånas, så när jag kommer till busshållplatsen hinner bussen precis åka därifrån när jag är bara några meter ifrån. Kulkul... En halvtimme, TILL! tills nästa buss går...

Och idag så har jag vart städtant hela dagen. Nu är det dammtorkat, moppat, dammsugat, undanplockat, vädrat mm på hela cirkusen. Jag kan ju säga att det behövdes.

Nu ska jag äta något, tror jag...

Puss

Wierd, just soo wierd hah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0