Nyårsdagen

Jag måste berätta att igår var det nyårsafton, ifall du inte visste det.
Jag, Karro och Sabina skålade och sjöng happy new year. Bara för at det passade så bra att det skulle vara nyårsafton just igår.
Så idag är det alltså första dagen på det nya året. Och jag tog bort mitt Yranband i natt, något måste man ju göra om man har nyårsafton.

Ser mitt förra inlägg och läser att det skulle vara en bra dag igår. Nja, så jävla bra var den väl inte. Jag var så trött att jag knappt orkade träna. Det blev typ fem-meters starter, fast även längre lopp när vi mårkte att man knappt hinner märka att man springer innan man passerat fem-meters linjen ;)

See you later, aligator
Puss

Förstå mig rätt, inte fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0