Nej, allt detta händer inte. Inte på riktigt...

(OBS! Jag har drabbats av i-lands problem och är nästintill förkrossad!)

Nej, nej nej nej!!!
Jag antar att man inte ska säga att det inte kan bli värre.
Det är inte riktigt sant egentligen, allt som händer, det kan det inte vara.
Våran ena bil gick sönder för ett tag sedan, igår gick den ANDRA OCKSÅ SÖNDER!!! OCH som för att jag ska bli ännu gladare så är min cykel också trasig och måste lagas!!!
Snart kan jag inte komma hemifrån...

Och en liten "helt obetlig liten grej" till är att spikskorna jag trodde att jag hade beställt inte finns i den storleken!!!!! INGENSTANS!!! Den finns inte ens att beställa från Nike Europa!!!! Sånt här händer inte!
Jag måste ha nya spikskor!!! Så nu lär det ju bli så att jag köper Asics iaf :S
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!

Hoppas ni har det bra
Puss på er

Och en sak till; IDIOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0