När ingen annan förstår eller orkar bry sig

Jag vet ingen annan som jag kan prata med om samma saker,
ingen annan förstår alla udda saker jag pratar om.
Inte med någon annan kan jag sitta i flera timmar och diskutera sådant som ingen annan diskuterar.
Ingen annan har samma udda humor.
Ska vi säga:Ingen annan är lika underbart konstig som oss!
Karro, alias sparrisen, i mitt hjärta!

Igår kväll hade jag och Karro en typisk Anna-och-Karro-kväll där vi pratar, tänder ljus och kommer på en massa saker. Det sägs ju att de som är född i stjärntecknet tvillingarna är lite galna.

Ikväll ska jag träffa lite trevliga människor och förhoppningsvis blir det inte något helgalet de har hittat på.

Puss på er, alla underbara människor

What's going on?

Kommentarer
Postat av: Karrooo

jo men du vi tvillingar är ju lite som vi e;)

2008-08-27 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0