Gråa dagar skyndar aldrig på

Imorse, eller vad man ska kalla det, när jag vaknade(för inte så länge sen) så var jag jättedepp. Utan någon anledning egentligen. Jag kände bara att nej, jag orkar inte gå upp ur sängen, jag ligger kvar här hela dagen. Men jag gick upp och åt lite frukost. Jag var inte ens hungrig. Vad är det med mig idag?!
Det måste vara någon omedveten deppighet över att yran är över eller nåt. Eller på grund av vädret. Jag vet inte, men jag hatar det iallafall.

Yran igår var bra :) fast jag har jätteont i nacken.
Håkan var härligt, fast lite för många sega låtar tkr jag...
Vi träffade Rebecca, Niklas och Karl ganska så tidigt, så vi gick med dem ända tills NIklas och Karl inte pallade Håkan längre ;) haha. Jag och Rebecca blev typ offer när de andra var och åkte karuseller. Vi satt på en trappa och alla som gick förbi typ slog oss i huvudet med fotbollar, skulle ta våra väskor och slänga dom och så vidare...
Under Håkan var jag nästan lite rädd att något fullt håkanfan skulle slå ner Karl och Niklas för att de stod och skrek att håkan är bög, ojoj.
Jag träffade lite mer trevligt folk denna kväll också(någon var ju aningens nyktrare än på fredagen, haha).

För ett tag sedan när jag var lite flum startade jag en diskussion om vegetarianer och veganer. Har veganer på sig kläder med ull i. Jag menar liksom, att ta ull från ett får är väl typ samma sak som att ta ägg från en höna och mjölk från en ko. Och jag har hört att det är löss och saker från grisar i godis, så då äter väl inte vegetarianer det heller. Och i choklad är det oftast mjölk och chips med animaliskt fett borde väl veganer inte äta? Och väskor och jackor i skinn, och sallad, då äter man väl upp djurens mat? Och papper kan de väl inte använda, stora skogar där det bor djur huggs ner för pappersindustrin.
Det jag vill komma till är var går gränsen? Hur mycket hjälper det egentligen att en människa slutar äta kött, ingenting va? Ibland blir det lite patetiskt.


Förresten så såg jag några låtar med kent i torsdags. Aldrig förr, aldrig igen!

Puss från lilla mig

Slutar allt med att det blir jag som står där och är idioten står jag inte ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0