It just keep raining

Klockan är halv tio och jag har varit vaken i en timme! Wow, det är första gången detta sommalov som jag har klivit upp så tidigt frivilligt.
Igår var jag med Eve, vi fick för oss att vi skulle bada, men ångrade oss när vi kände att det var minusgrader i vattnet. Då blev det tillbaka till tv:n för att se OS igen, det var ju friddrotten.

Usain Bolt vilken man! Vilket lopp, vilken tid! Helt sjukt

Idag är det en vecka kvar tills skolan börjar. Det känns inte bra att detta sommarlov alldeles snart är slut, jag vill ha mera. Skolan är inte det värsta med att sommarlovet är slut, men att vänta nästan ett år till på sommaren, det känns tungt.

Puss från mig

Jag förstår inte, men jag vet inte längre om jag bryr mig
Det finns så mycket mer att fokusera på i livet, sånt som betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0