Igår var det 08-08-08. Tufft ;)

Idag är det 16 dagar kvar tills skolan börjar.
Jag börjar oroa mig riktigt mycket för nv nu alltså. Tänk om jag inte pallar det? Jag menar, jag har ju knappt pluggat nu i nian, visst har jag pluggat men inte speciellt mycket. Det jag pluggat mest var ju spanskan, men jag kan ändå ingen spanska, ganska otrligt att jag fick vg i det.
Och till no-proven var det inte speciellt engagerad pluggning. Jag läste no-boken en eller två dagar i förväg, eller lite panikläsning på rasten innan, sen skrev jag så mycket jag kunde när det var dags för prov och det fick gå som det gick.
Jag fattar verkligen inte hur jag kunde få MVG i engelska. Hallå?! Jag och engenska går ju inte riktigt ihop.
Ibland känns det extremt dumt att jag ska gå nv, visst jag har 290 poäng(hur gick det till?) men för det första är jag inte intresserad av nogrejer eller matte. Jag tycker inte att det är särkilt fascinerande hur ljudet färdas eller hur pi kan vara 3,14(osv). Och för det andra är jag inte bra på att plugga så det blir ju kul att se hur det här slutar...

Tack för igårkväll!! Det gör vi om :)

Puss från mig

Uuuunderbart hörru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0