Idag är en bra dag, känns det som

Idag slog det mig att jag och Karro har känt varandra iprincip hela våra liv, ända sedan jag började på dagis. Och att vi har gått på samma dagis, samma klass och nu ska gå samma klass på gymnasiet också.
Liksom, fatta hur många år det blir i samma klass/dagisgrupp!!! Och så måste jag berätta att jag bara minns en ända gång som vi bråkat, jag har ingen aning om vad vi bråkade om. Det ända jag minns är att det var en massa år sedan, vi måste gått i något av våra första år i skolan.
Jag undrar om man kan komma till en gräns där man känner varandra för bra? Så att det blir för mycket? Nej, det går nog inte, låter inte riktigt klokt.
Och Sabina, lilla Sabina, att inte längre gå i samma klass som dig, det känns lite konstigt. Om jag räknar rätt har vi känt varandra i 14 år nu!! Min lilla "mamma" vem ska nu ta hand om mig? Se till så att jag och Karro har koll på allting? Ojojoj... hahaha ;)

Igår var en kul dag! (ska jag berätta en hemlis, Maria har kylskåpet fullt med godis, pizza chips mm. hahaha )
Men det är ju bara så typiskt, jag tagit mitt förnuft till fånga, och blivit lite övertalad av Eve, och kommit på att nu ska jag köpa nya spikskor. Jag är så less på mina fula gula nu efter de antal år jag haft dem! Men iallafall, jag hade hoppats på att det skulle finnas på Intersport men nejnej. Gubben där hade knappt koll på vad spikskor var överhuvudtaget, så när jag frågade om de hade sprintskor så kommer han med en allroundsko och fattar ingenting när jag säger att jag redan har en sådan sko, att jag vill ha en spiksko i sprintmodell.
Allting slutar med att han är irriterad och säger att det inte längre går få tag på spikskor, att man måste beställa från USA eller vad sjutton han nu snackade om. Och jag var lika irriterad så jag sa att jag hade jättebråttom till Hofvallen för att träna. Så nu blir det att betsälla skor från Runnersstore istället.

Lycka till till Evelina Nyman Wänseth på USM i helgen!!! :D

Nu ska jag snart till Sabina för att se klart på The Beach
Puss från mig

Det är inte som du tror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0