Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt

Jag har bestämt mig, jag ska göra något bra av mitt liv. Alltså verkligen! Jag har inga fantastiska superplaner att sätta i verket nästa vecka, men något som jag verkligen ska göra någon gång!
Till att börja med ska jag inte bo kvar i Östersund, jag pallar inte den långa, kalla hösten och vintern. Min mardröm är att bo här hela livet och skaffa barn, villa, volvo och trist jobb när jag precis passerat 20...
Och så ska jag resa mycket. Varför inte åka till Norge och packa bröd, tjäna jättebra och efter några månader åka på en jorden runt resa eller liknande, eller luffa runt någonstans?
Kalla mig inte galen!! Det har min mamma redan gjort ett antal gånger, citerat mamma"Jajaja det är bra att du har drömmar iallafall".

Jag borde sova snart, alla oanvända sömntimmar börjar bli närvarande.


Och bara för att få det sagt(skrivet) igen så; ja, jag hatar kent! Jag hatar känslan man får direkt när man lyssnar på dem, jag hatar deras attityd och jag hatar vad deras musik gör med de trogna lyssnarna. Någon låt nån gång ibland är nästan bra, visst, men överdoser är som vanligt farligt!
Jag själv lyssnar ju så mycket hellre på t.ex Miss LI, lite glatt och underbart :)

Godnatt och sov gott
Puss från sovandes liten blond filur, det är hennes omedvetande som skriver


Jag vet inte, men vissa stunder känner jag mig som en idiot. Lalalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0