Det här är min hemstad. Det här är min hemstaaaaaaad

Ja ibland är man ju faktiskt glad över att bo i Östersund.
Lite stolt är man ju också att Annika Norlin kommer härifrån.
Lite överlycklig över att Storsjöyran är i denna stad också.

Jag gissar att yranfredagen kommer vara den bästa av yrandagarna. Hittills är den helt klart det  iallafall!
Efter att vi väntat på att Neverstore spelat klart så Maria och Julia skulle komma drog vi på McDonalds för att inte hungra ihjäl resten av kvällen, den halvtimmen(nästan) var nämligen den ända tid det fanns att äta på. Sen, efter att vi slängt i oss en äcklig strips, så började fyrtio minuters väntan inför Winnerbäck. Det var värt att stå där i fyrtio minuter och lyssna på några som skrek Winnerbäck shalalalala om och om igen tills det började, för vi fick bra platser, näst längst fram :)
Det var sjukt bra!!!
    Sen blev det bråttom till Säkert! Vi som var kvar, efter att resten var borttappade, hamnade bland en massa långa, tråkiga människor som varken sjöng med, klappade, skrek eller hoppade. Trist!
    Sen blev det väldigt bråttom, först springa allt vi kan upp till någon toa(donken blev det) sen springa allt vi kunde ner till Miss li. Jag hann även krocka med lite folk på vägen ner, menmen. Haha.
Miss li var helt fantastiskt, alla hoppade och sjöng med och var allmänt glada(och lite onyktra) även fast det spöregnade och var kallt och blött.
Oh boy, you make me feel like
oh boy you make me feel like no boy can make me feel like you
I really really want you
Oh boy you make me feel like
oh boy you really turn me on boy and I don't know what to do

Vi ses ikväll i regnet
Puss

Lyckliga dagar. Förstör inte dem för mig nu

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det vRSKIT KUL KVÄLL, LARS OCH MISS LI ÄGDE!! :)

2008-08-05 @ 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0