Det är underbart att ha helvetet bakom sig

Idag, när klockan var 18.20(ungefär) och Gunilla står och skriker att det ska gå fortare med uppvärmning och skobyte, och jag känner hur jag får rysningar bara av att höra allt det där, då var jag grymt glad att jag valde att söka till RIÖ. Jag som till och med var osäker på om jag skulle söka!
Men efter ett år med Christer och Gunilla är det som att komma till himmelen på RIÖ-träningarna, även fast idag var första gången på länge jag hade träningsverk.

Imorgon ska vi ha något slags diagonostiskt prov på matten och vi har redan fått flera läxor. Efter två dagar med lektioner! Det känns inte som en särskilt bra början, men men, jag ska så ut tre år, fy fan vad jag ska börja plugga!! (Obs! detta är min vision, vision, ni vet dröm, ouppnåligt mål...).

Jag köpte två Caesars-skivor idag på lunchen, underbara!!

Och nu ska jag sova, denna vecka har jag vart tröttare än hela valla-tiden. Det måste ändras på

Puss


Hur kan något så simpelt bli så svårt?

Kommentarer
Postat av: biet

asså jag vet inte vad som har hänt med mig... detta kan inte vara bra!

2008-08-29 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0