But I just keep searching everywhere for something true

Nu är sista träningen med grupp A, med ÖGIF helt enkelt, avklarad. Och jag inser att jag faktiskt kommer sakna den gruppen. Det blir såå mycket bättre träningen med RIÖ, men jag kommer sakna t.ex Andreas(ofc!), Leo, Simon och Maj! De flesta i gruppen har jag ju tränat med ett antal år.
Men vi ska ha "avskedsmiddag" med träningsgruppen efter Skol-sm, det ser jag fram emot!
Och jag och Eve fick idag veta att vi ska åka till Häggenås och träna friidrott för 6-7 åringar tre gånger, vi får rese-ersättning och betalt. Soft!
Och kulan måste jag fortfarande jobba en massa på. Jag är så ojämn så högst en femtedel av stötarna blir bra, det funkar inte på en tävling.
Idag var förresten andra gången på bara några månader någon sagt till mig: "Ha ett bra liv!" Ja, jag ska försöka Andreas.

Puss från mig

Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0