Black septemper's coming on Summer won't be here for long

Man saknar inte det som man har. Nej man saknar allt som man inte har.

Nu är vi en vecka närmare slutet, såklart så ska ju sånt firas! Enligt traditionen(intern) så firas det alltid att vi klarat en vecka i skolan.

Vi har typ världens bästa spanska lärare, hur gullig som helst!
Jag börjar bli riktigt orolig för Sabina(jag vet att du läser detta nu, så skärpning), jag sa att jag skulle börja bli lite mer som dig, mera ordentlig och ha mer koll. Men du måste ju inte bli mer som mig bara därför!! Ojojoj, lilla Sabina, jag kan säga av egen erfarenhet att det aldrig kommer sluta bra.
Idag var det soligt, vilket mitt humör genast märkte, inget regn, ingen huvudvärk och inga sura miner.

Puss


Hahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0