12 augusti

Gårdagen blev väl inte riktigt som det var tänkt.
Men den blev ju hyfsat kul iallfall :)
Gårdagskvällens roligaste måste ju vart när en kille skulle sparka på fotbollen(han spelade i ett korpenlag) och så missade han nästan bollen och den kom typ två meter, ojojoj vad vi skrattade. Han var fan sämre än mig och Karro.

Ikväll är det tävling, får se om jag kan vara med. Jag har fortfarande ont i hälsenan sen jag ramlade med cykeln. Och som vanligt har jag ont i ryggen och så, som grädden på moset(vem kom egentligen på det uttrycket?) så har jag jätteont i båda axlarna...

Jag läser sällan hososkop och de har aldrig någonsin stämt. Men för någon dag sedan så läste jag ett horoskop. Allt skulle gå sämst för mig, jag skulle inte ha tur, ingen lycka och inga pengar. Och visst stämmer det...

Puss från mig

Men va fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0